tirsdag den 12. juli 2011

Flyver

Min mand er på landslejr sammen med 11.000 andre i disse dage og da jeg skulle på besøg i går skulle der medbringes kage. Men da der er ret langt fra parkeringspladsen ind til selve lejren blev ideen med fdf-cupcakes hurtigt droppet til fordel for nogle flyversmåkager.


Så kunne jeg også lige få testet mit nye dekorationssæt som jeg købte i Kop og Kande for nyligt. Det gik meget bedre med at "floode" kagerne med royal icing denne gang, meeeen skal vist alligevel øve mig lidt mere før det bliver helt lige og pænt.
- Gitte
Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fine!
    Jeg er selv FDFer, og skulle have været på Landslejr efter 5 års lang ventetid. Jeg blev så indlagt her for et par uger siden, og blev derefter døbt lejrens første virtuelle deltager.
    Jeg er sikker på, at mange FDFere blev rigtig glade for kagerne!

    SvarSlet
  2. Tak Sara og hvor er det ærgeligt at du ikke kan komme på landslejr i denne omgang. Godt man kan følge lidt med på deres hjemmeside.
    Har du set denne fdf-kage som jeg lavede for et stykke tid siden:
    http://kagemagi.blogspot.com/2011/05/fdf-kage.html

    SvarSlet
  3. Ja - hvor er den flot!
    Sådan en må jeg lave, næste gang der er et FDF-arrangement.

    SvarSlet