lørdag den 6. august 2011

Kagefigurheaven

I denne uge har jeg været på shoppingtur til Hamburg med en veninde. Det kan godt anbefales :). Og sørme om ikke der kom lidt kageudstyr med hjem. I stormagasinet Karstad fandt vi en hylde med udstikkere og jeg fik begrænset mig til disse fire.



Men men men, så kom vi i Europapassagen, hvor der lå en meget lille kagebutik, hvor hele den ene væg var fyldt med udstikkere. Her er et udsnit...



Der var simpelthen alt i udstikkere, jeg har aldrig set noget lignende. Jeg tror det var godt jeg allerede havde købt nogle udstikkere, for her ville det havde været helt umulig at vælge ;). Butikken hedder Handelshaus Laegel og man kan se mere her: www.laegel.net (sorry, kan ikke finde ud af at lave links fra min tlf)
- Gitte
- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar