mandag den 14. januar 2013

Marskage med frugt

 
På et tidspunkt synes jeg, at alle snakkede om marskage. Så nu tænkte jeg, at tiden var inde til at finde ud af, om den marskage fortjente al den opmærksomhed. Så googlede jeg marskage og fandt ud af, at der er flere variationer. Denne her passede lige med, hvad der var i køleskabet. Jeg har tyvstjålet (eller lånt...lyder lidt bedre) opskriften fra denne fine blog Mit livs kogebog

 
 


Kagen er så lækker! Og vildt nem at lave. De allermest kreative kan muligvis se, at jeg har forsøgt at lave en dinosaurus ud af blåbær og ananas. Efter opfordring fra min søn ;-)...

- Marianne

2 kommentarer:

  1. Hej Marianne

    Super fin ide med at dinosauren! Jeg må lige prøve at kaste mig ud i et mønster næste gang den står på marskage her i huset : ) ... Dejligt at se, at andre får glæde af opskriften og sikke mange andre lækre opskrifter der også er på jeres blog : )

    Mange hilsner
    Linda

    SvarSlet
  2. Hej Linda.

    Tak for kommentaren ;-). Og for lån af opskriften - Uhmm!

    SvarSlet